'Creed Assassin: Kemas Kini Asal' Datang Dengan Isu Gagasan Mengganggu

"Assassin's Creed: Origins" pada PC menerima kemas kini baru pada hari Rabu. Dan sementara peminat pada mulanya gembira dengan pemikiran patch baru, mereka segera mengetahui bahawa kemas kini sebenarnya mempunyai masalah besar. Rupa-rupanya, kemas kini menyebabkan permainan pada CPU quad-core untuk gila.

Isu yang mengejutkan sangat buruk yang sesetengah pemain fikir Ubisoft diturunkan prestasi permainan di PC dengan kemas kini baru. Seorang pemain dengan pemegangnya stormesp mengambil Reddit untuk mendakwa bahawa kemas kini menyebabkan Draw Distance dan LOD (tahap terperinci) jatuh ke tanah dalam semua tetapan. Pemain itu juga menyebut bahawa beberapa peminat telah mengadu tentang permainan yang menimpa banyak dengan patch baru.

Jawatan Stormesp's Reddit sejak itu telah menerima banyak jawapan daripada pemain yang juga memberikan dua sen mereka mengenai apa yang sebenarnya boleh menyebabkan "Origins Creed Assassin" menjadi kurang baik. Walau bagaimanapun, dia bercanggah dengan anggapan bahawa pepijat itu harus dipersalahkan dengan mengekalkan kepercayaannya bahawa Ubisoft "menurunkan" LOD dan Jarak Menarik.

Menurut DSO Gaming Walau bagaimanapun, Ubisoft tidak, dengan cara apapun, menurunkan visual permainan. Sebaliknya, isu yang kurang baik dikatakan disebabkan oleh masalah gagap yang mengganggu yang ada dalam kemas kini. Untuk membuktikan maksudnya, laman berita permainan membandingkan vanila dan versi terkini permainan dan mendapati bahawa tetapan LOD sama sekali tidak berubah. Ia juga menyediakan perbandingan tangkapan skrin untuk menunjukkan pembaca bahawa permainan itu tidak benar-benar diturunkan.

"Semua benda, bayang-bayang, dan kesan jauh hadir dalam 'Xenics Creed Assassin' 1.05. Seperti yang telah kami laporkan dalam Analisis Prestasi PC kami, 'Origins Creed Assassin' menggunakan sistem LOD yang sangat agresif. Itu berlaku dari awal dan tidak, Ubisoft tidak mengubah apa-apa, "kata penerbitan itu.

Stormesp telah mengemas kini jawatannya untuk bertindak balas terhadap hitungan blog tentang pemikirannya mengenai kemas kini baru. Dia tidak menentukan sama ada blog yang dia rujuk adalah DSO Gaming, tetapi dia mengambil sapuan pada cubaan blog untuk menunjukkan perbandingan tangkapan skrin. Stormesp mendakwa set foto tidak membuktikan apa-apa untuk satu tangkapan skrin yang dikatakan tidak diambil dari dalam permainan, tetapi dari ujian prestasi.

"Untuk menambahkan garam kepada rasa malu, saya tidak fikir dia [penulis blog] menentukan tetapannya, dan foto itu sebelum 1.05 dari ujian prestasi mempunyai isu AMD atas nama itu," tulisnya sebelum menuduh blog menggunakan screenshot dari artikel sebelumnya yang tidak ada hubungannya dengan isu semasa. "Kami tidak tahu tetapan yang [sic] di mana [sic] digunakan untuk mengambil gambar itu untuk menunjukkan masalah AMD."

Sementara itu, pemain lain juga tidak dijual dengan idea bahawa Ubisoft mungkin sengaja mengundurkan visual "Assassin's Creed: Origins." "Tidak masuk akal bagi mereka untuk melakukan ini dengan sengaja. Buat visual lebih teruk DAN menjadikannya lebih buruk dengan tujuan? Tidak, itu akan menjadi bodoh, "pengguna Reddit Zandohaha menulis. "Permainan ini pasti dibebaskan dengan prestasi yang lebih baik dan grafik yang lebih baik sebelum ini, bukan? Ini berbunyi seperti kesilapan yang akan ditentusahkan tidak lama lagi, bukannya bergerak syarikat yang samar, "pengguna Spjs berpendapat.

Ubisoft belum mengulas mengenai masalah itu. Kami akan mengemas kini kisah ini apabila ia berlaku.

Asas Creed Assassin

Pembaharuan "Assassin's Creed: Origins" yang baru menyebabkan permainan menjadi gagap.

Source

Sila tinggalkan balasan anda

Laman web ini menggunakan Akismet untuk mengurangkan spam. Ketahui bagaimana data komen anda diproses.