Shadow of the Tomb Raider, Battlefied V dan Metro Exodus - Permainan PC di 2018

Saya sering memainkan banyak permainan dalam kehidupan sebelum ini, dan kemudian saya banyak ke dalam tajuk seperti World of Warcraft, Age of Empires, Starcraft, Red Alert, Diablo dan banyak lagi.

Hari-hari ini saya jarang melancarkan sesi Civ 6 dan kadang-kadang meneruskan kempen Witcher 3 saya yang telah bermula 2 tahun lalu yang masih belum selesai, jadi saya bukan lagi seorang peminat permainan video, tetapi saya masih berminat adegan permainan dan mengawasi siaran dan teknologi baru yang terlibat.

Saya baru-baru ini menulis artikel tentang komputer riba permainan ultraportable di 2018, dan dalam satu ini kita akan melihat beberapa tajuk menarik yang boleh didapati untuk PC hari ini atau akan dilancarkan di bahagian kedua 2018.

Terdapat campuran tajuk yang menarik dalam senarai permainan Paling Popular pada hari ini, tetapi kebanyakan mereka mempunyai dalam talian utama dan sama ada co-op atau komponen yang kompetitif, dengan grafik sebenarnya datang sebulan dengan banyak daripada mereka.

Notebook dengan cip CPU dan grafik mid-range (Nvidia GTX 1050 / 1050Ti) boleh mengendalikan permainan seperti Dota 2, LOL, Overwatch, League atau Legends, Minecraft, World of Tanks dan lain-lain jenis ini dengan mudah, pada resolusi FHD dan butiran yang lebih tinggi. Sesetengah gelaran dalam talian lain memerlukan cip akhir yang lebih tinggi jika anda merancang untuk menjejaki butiran seperti PUGB, Star Wars: Battlefront atau GTA V, misalnya, jika anda berada di dalamnya, anda harus melihat komputer riba dengan grafik GTX 1060. Dan tentunya, untuk resolusi yang lebih tinggi, anda perlu mengalih perhatian anda ke dalam notebook GTX 1070 dan juga 1080, atau varian Max-Q mereka jika anda selepas pakej mudah alih.

Masih terdapat beberapa tajuk dengan komponen pemain Single yang maju, tetapi dari apa yang saya boleh katakan, ini bukan lagi norma. Witcher 3, Skyrim atau Fallout 4 masih berada di bahagian atas banyak senarai jualan terbaik dalam kategori mereka, walaupun usia mereka, dan tajuk yang lebih baru seperti God of War (PS eksklusif) atau Final Fantasy XV mendapat pujian yang luar biasa juga, tetapi ini adalah kebanyakannya pengecualian di kalangan permainan popular yang sangat bergantung pada multiplayer.

Ia juga perlu diperhatikan bahawa Nvidia bukan sahaja menyediakan perkakasan untuk kebanyakan komputer riba permainan hari ini, mereka juga bekerja pada teknologi perisian, tweak dan ciri yang bertujuan untuk meningkatkan pengalaman permainan. Kami telah membincangkan tentang G-Sync sebelum ini, yang semakin banyak diterapkan pada notebook notebook yang lebih tinggi, tetapi juga mengenai suite GeForce Experience mereka, yang secara automatik mengubah tetapan permainan untuk prestasi optimum, hayat bateri atau prestasi terma / bunyi. Para pemain tegar mungkin tidak mahu bergantung pada perisian tersebut dan sebaliknya tweak semua tetapan secara manual, tetapi pengguna kasual di luar sana akan menikmati memiliki sekeping perisian yang membuat pengalaman lebih mudah dan mengoptimumkan tetapan dan maklumat grafik untuk komputernya, dalam beberapa cara membawa pengalaman permainan PC lebih dekat dengan pengalaman plug-and-play mudah yang disediakan oleh konsol.

Dalam semua keadilan, terdapat juga alternatif grafik AMD untuk cip Nvidia yang disebutkan di atas, tetapi pada masa yang sama ini dilaksanakan dengan jumlah SKU yang sangat terhad, dan di samping itu grafik AMD yang ada tidak menawarkan jenis yang sama prestasi setiap watt sebagai pilihan Nvidia, jadi tidak begitu sesuai untuk membina mudah alih, sekurang-kurangnya buat masa ini. Terdapat beberapa tanda ini akan berubah dalam masa terdekat walaupun, sebagai Nvidia akan melepaskan cip mudah alih GeForce 11xx Volta mereka menjelang akhir tahun ini, tetapi diharapkan AMD juga akan bergerak.

Tetapi bagaimana dengan permainan baru yang datang untuk PC di 2018 dan awal ke 2019? Kami telah melihat beberapa pelancaran baru di E3 dan kami sudah mengetahui beberapa orang lain, yang kami kumpulkan dalam senarai di bawah.

Metro Keluaran

Exodus Metro dijadualkan untuk dilepaskan semasa Kejatuhan 2018 sebagai tindak lanjut untuk Metro yang paling hyped: 2033 dan Metro: Last Light. Ini masih penembak orang pertama dengan unsur kelangsungan hidup dan tersembunyi, ditempatkan di padang pasir apokaliptik di Rusia. Tindakan itu berlaku 2-tahun selepas tamat gelaran terdahulu dalam siri ini, dan pemain itu menganggap peranan Artyom yang sama, yang melarikan diri dari Moscow dan menyerang dengan Spartan Rangers ke arah timur, di samping Sungai Volga dan Pergunungan Ural.

Menurut para pemaju, tajuk baru menawarkan tahap yang lebih besar dan perkembangan kisah tidak linear. Pemain mendapat akses kepada pelbagai jenis senjata dan alat yang dapat disesuaikan melalui penyelamatan dan kerajinan, dalam usaha untuk melawan segala macam makhluk dan makhluk bermusuhan.

Exodus Metro juga termasuk pelbagai peningkatan grafik ke atas tajuk terdahulu, dengan sistem cuaca yang dinamik, kitaran seharian dan persekitaran yang berubah sebagai cerita bergerak ke hadapan sepanjang tahun, membolehkan pemain mengalami empat musim berbeza.

Tajuk ini juga merupakan yang pertama untuk dilaksanakan Kesan pelacak rayapan RTX Real-Time Nvidia, yang ditetapkan untuk menawarkan "penyajian kualiti filem secara real-time kepada pemaju permainan", atau dengan kata lain membolehkan teknik cahaya, pantulan dan teknik oklusi yang lebih baik. Dari apa yang dapat kita katakan sekarang, RTX akan disokong dalam seni bina grafik Volta dan kami tidak pasti jika ia akan disokong oleh cip Pascal juga. Klip berikut menunjukkan demo fn 4K / 60 teknologi ini.

Lagu

Lagu kebangsaan dijadualkan untuk dilepaskan pada Februari 2019 sebagai penembak dunia. Anda bekerjasama dengan tiga kawan anda untuk meneroka dunia yang terbuka dan lancar dan mengambil pelbagai misi, dilengkapi dengan salah satu daripada empat kelas (Ranger, Colossus, Pencegat dan Ribut) exelbab yang disesuaikan Javelin. Tindakan ini berlaku di alam semesta yang luas dan pemain akan menghabiskan sebahagian besar masa mereka di udara, tetapi juga berjalan di bumi dan menyelam ke dalam air.

Gelaran ini masih dalam perkembangan, dan banyak mekanik permainan belum dikunci, tetapi dari apa yang dapat kita katakan sekarang permainan ini sangat bergantung pada kerjasama pasukan dan dengan jelas menyinari kebolehan khas setiap karakter untuk mengalahkan musuh dan pencarian lengkap.

Bayangan Tomb Raider

Kemasukan ketiga dalam siri Tomb Raider yang dirancangkan dijadualkan untuk siaran 2018 September dan berjaya Rise of the Tomb Raider dilancarkan di 2015.

Seperti pendahulunya, permainan ini adalah permainan petualangan aksi yang dimainkan dari perspektif orang ketiga. Kawalan pegangan pemain Lara Croft yang sama dan bermain permainan meminjam kebanyakan aspek dari tajuk terdahulu, tetapi dengan pelbagai penyesuaian dan mekanik baru bertujuan untuk meningkatkan penerokaan dan membuat pertempuran dan bahagian yang membingungkan permainan lebih menarik. Di antara mereka, ada keupayaan Lara untuk menahan nafasnya di bawah air untuk masa yang lebih lama, merampas tebing dengan menggunakan tali dan komponen hidung yang lebih baik.

Judul baru mendapat grafik yang lebih baik, serta sokongan untuk Teknologi Ansel dan Sorotan Nvidia, yang membolehkan pemain mengambil skrin cetak dan video dalam permainan yang disesuaikan dan dengan mudah berkongsi dengan kawan-kawan mereka.

Battlefield V

Kemasukan terkini dalam siri Battlefield dijadualkan untuk pelancaran Oktober 2018 dan berjanji akan memberi pemain "Perang Dunia 2 seperti yang anda tidak pernah melihat sebelumnya".

Permainan ini adalah penembak orang pertama dan membawa dari Battlefield 1 yang dikeluarkan di 2016, yang tindakannya juga diletakkan dalam tempoh masa yang sama. Sama seperti tajuk sebelumnya, Battlefield V akan menampilkan koleksi misi pemain tunggal berdasarkan pelbagai adegan dari Perang Dunia 2, serta pengalaman berbilang pemain yang dipertingkatkan, dengan mod kempen berterusan baru seperti "Tides of War", "Royale", dan "Operasi Besar". Operasi Grand sangat menarik sebagai sesi multiplayer yang berlaku di beberapa episod beberapa hari.

Penambahan lain termasuk keupayaan untuk membuat pasukan tentera anda sendiri, menyesuaikan penampilan mereka, senjata dan gear, keupayaan untuk membina kubu-kubu atau tunda senjata besar di mana anda boleh menggunakannya dengan lebih baik.

Fallout 76

Ansuran Fallout ini datang pada bulan November 2018 sebagai permainan multiplayer aksi dalam talian dengan komponen survival, dan ia adalah yang pertama dalam siri ini dimainkan secara eksklusif dalam talian, walaupun terdapat beberapa bahagian yang anda akan dapat bermain sendiri juga.

Permainan ini akan dikeluarkan dengan pelayan awam pada pelancaran, tetapi keupayaan untuk mencipta pelayan persendirian untuk hanya anda dan rakan anda untuk menyertai akan ditambah nanti. Lokasi kehidupan sebenar akan dimasukkan, dan semua pemain dalam permainan adalah pemain manusia sebenar, tanpa NPC.

Tindakan ini mengambil tempat di alam semesta pasca apokaliptik yang menyifatkan siri Fallout, dan pemain mendapatkan pelbagai kebolehan, seperti pilihan untuk membuat parti, membina pangkalan di mana-mana kawasan peta dan keupayaan untuk melancarkan nukes di antara satu sama lain.

Source

Tinggalkan Komen

Laman web ini menggunakan Akismet untuk mengurangkan spam. Ketahui bagaimana data komen anda diproses.