Dynabook Tecra X50-F adalah 15.6-inci premium Windows 10 komputer riba dengan Thunderbolt 3, Wi-Fi 6, dan 5 Bluetooth

Laptop Toshiba hebat. Nah, mereka biasa sekurang-kurangnya. Anda lihat, Toshiba pada dasarnya menjual perniagaan komputer riba AS ke Sharp, yang kemudian menukarkan namanya kepada Dynabook. Oleh itu, secara teknikal, komputer riba Toshiba tidak lagi wujud, tetapi mereka hidup di bawah penjenamaan Dynabook.

Dynabook sedang bergerak maju dengan komputer riba baru, dan hari ini, ia mengumumkan mutlak terkejut. Disebut "Tecra X50-F," kelas perniagaan Windows 10 Pro notebook mempunyai skrin 15.6-inci dalam pakej yang sangat nipis dan ringan - ketebalan 17.6mm dan beratnya hanya 3.13 pounds. Casis itu diperbuat daripada magnesium yang tahan lama, dan ia adalah MIL-STD-810G. X50 juga mempunyai ciri-ciri yang sangat moden, seperti dua pelabuhan Thunderbolt 3 dan Wi-Fi 6 (juga dikenali sebagai 802.11ax). Aspek kegemaran saya, bagaimanapun, adalah perlindungan privasi yang mudah untuk webcam! Kadang-kadang perkara kecil, orang ...

Secara lalai, anda akan mendapat pemproses Intel Core i7 -8665U, yang mempunyai kelajuan asas 1.9GHz, tetapi boleh meningkatkan sehingga 4.8GHz. Penyimpanan adalah 1TB NVMe SSD yang mengagumkan, sementara RAM adalah 32GB. Skrin 15.6-inci hanya 1080p, dan ada yang mungkin mengambil masalah dengan itu, tetapi ramai pengguna akan sangat baik dengannya. Hei, sekurang-kurangnya paparannya adalah skrin sentuh. Selain pelabuhan TB3, anda juga mendapat USB-A dan HDMI bersaiz penuh - anda tidak perlu bergantung pada dongle. Ia juga mempunyai penceramah Harman Kardon, pembaca kad SD, dan pengimbas cap jari.

"Sebagai tambahan terbaru kepada premium Dynabook, koleksi komputer riba, komputer riba Tecra X50 termasuk pelbagai kemajuan dalam prosesor, sambungan, segera / mematikan dan teknologi penyejukan. Dibangunkan untuk menangani keperluan pengguna perniagaan dan pendidikan, Tecra X50 dikuasakan oleh pemproses Intel vPro Generasi 8th terkini untuk peningkatan prestasi dan kelajuan sambungan, "kata Dynabook.

Syarikat itu terus berkata, "Komputer riba mempunyai penarafan hayat bateri sehingga jam 17 dengan bayaran tunggal. Untuk mencapai hayat bateri ini, Tecra X50 menggabungkan skrin LCD IGZO, yang dibangunkan oleh Sharp, yang menggunakan separuh kuasa skrin LCD standard tanpa menjejaskan kecerahan. Ini, ditambah dengan penarafan hayat bateri yang mengagumkan, bermakna profesional mudah alih tidak perlu bimbang tentang kuasa ketika bekerja dari jauh. Dynabook akan menawarkan konfigurasi Tecra X50 dengan sama ada Full HD atau Full HD dengan pilihan paparan Touch. "

Philip Osako, naib presiden, pemasaran dan kejuruteraan, Dynabook Americas, memberikan pernyataan berikut.

Dengan Tecra X50, Dynabook telah mengubah jangkaan komputer pengganti desktop dari segi berat, reka bentuk dan prestasi dengan menyampaikan sebuah komputer riba yang penuh dengan ciri-ciri berat dalam faktor bentuk ultra tipis. The Tecra X50 adalah pelengkap sempurna kepada portfolio laptop premium kelas premium kami.

Dynabook Tecra X50-F akan menelan belanja $ 1,544 dan boleh didapati pada musim gugur ini. Ya, harganya adalah nombor yang pelik dan tinggi. Dengan itu, komputer riba Tecra mempunyai sejarah yang sangat boleh dipercayai dan spesifikasi yang terdapat di sini adalah sangat tinggi - anda mendapat apa yang anda bayar. Sebagai tambahan kepada X50-F, syarikat itu merancang lebih banyak komputer riba X50 untuk masa depan.

Source

Tinggalkan Jawapan Teks

Alamat email anda tidak akan disiarkan. Ruangan yang diperlukan ditanda *

Laman web ini menggunakan Akismet untuk mengurangkan spam. Ketahui bagaimana data komen anda diproses.