Kemas kini baru Gran Turismo Sport adalah yang terbaik dan yang terburuk dalam siri itu dilancarkan

Oh Gran Turismo, selama-lamanya satu siri yang datang dengan cara-cara untuk menggembirakan sekerap yang timbul dengan cara-cara baru untuk mengecewakan. Jadi sudah tiba masanya untuk 20 tahun, dan begitu juga dengan kemaskini July besar Gran Turismo Sport - yang mana semuanya berubah kepada perubahan yang paling mendalam yang telah dibuat untuk eksklusif PlayStation 4 Polyphony Digital sejak Oktober lalu, patch yang mengubah dasar-dasar sambil menambah satu suite ciri-ciri baru di atas, dengan sesetengahnya lebih diterima daripada orang lain.

Ada barang yang baik di sana - banyaknya, sebenarnya. Untuk nerds dan tinkerers - dan saya banyak bercakap tentang diri saya di sini - ada keupayaan untuk mereka bentuk pakaian dan topi keledar anda sendiri. Ini adalah rahmat mutlak jika semua yang anda mahu lakukan ialah mendapatkan reka bentuk topi keledar replika Derek Bell anda sendiri, semuanya semasa menyampaikan beberapa Toyota dan Denso kesungguhan dengan satu set pakaian baru yang kelihatan cantik ketika duduk di Supra dan mengetuk-ngetuk Nordschleife. Dan terima kasih kepada komuniti berbakat aktif dan berbakat Gran Turismo tidak ada kekurangan reka bentuk untuk dipilih dari dalam talian - jadi jika ada era tertentu penutup Alonso yang anda selepas anda cukup banyak dilindungi.

Di bawah tudung terdapat beberapa perubahan penting juga, dan sesungguhnya perubahan terbesar yang dibuat oleh kemas kini Julai adalah yang paling sukar untuk kuantiti. Model pengendalian telah mengalami pembaikpulihan yang cukup besar, dan ia adalah peningkatan yang ketara. Ini bukan kali pertama terdapat tweak di jabatan ini, walaupun perubahan yang dibuat selepas pelancaran tidak pernah cukup tepat dengan saya - kereta menjadi terlalu tajam dan ditanam, tetapi kini selepas kemas kini Julai mereka lebih banyak binatang analog , dan pentingnya tinggal di lumba perlumbaan seolah-olah telah digariskan dengan model tayar baru.

1
Satu lagi langkah mundur yang besar - perlumbaan dalam talian kini diputar secara mingguan dan bukannya setiap hari, yang bermaksud mudah untuk mendapat penat dalam tiga peristiwa yang sama.

Ia terasa hebat, dan selepas rehat pendek itu indah untuk mendapatkan reaksi dengan rasa ketara pemindahan berat bekerja bersama-sama dengan dinamik penggantungan untuk mencipta sihir sebenar. Gran Turismo Sport mungkin tidak akan menjadi yang terbaik dalam kelas di jabatan ini lagi - jika ia benar-benar mahu mengekalkan kepura-puraan menjadi satu yang baik untuk memberi kita kawalan sistem DRS di kereta Mercedes W08 F1 yang baru dicetak, atau mengambil daun buku Projek 2 dan menjadi lebih jelas dalam bagaimana ia mengendalikan ERS di dalam kereta LMP1 - tetapi merasa beratnya mencuci kereta GT3 melawan kaki-kaki trek semasa anda membimbingnya mempunyai sesuatu yang luhur.

Trek baru menyertai gabungan itu juga, dan sementara kita semua menunggu ketibaan Spa-Francorchamp yang tidak dapat dielakkan dan terlambat, kita akan perlu lakukan dengan Sainte-Croix - trek yang panjang dan kompleks yang begitu ringan terhadap aset yang kelihatan seperti itu telah dirumuskan dalam editor lagu Gran Turismo 6. Sesetengah susun atur itu tidak sememangnya memberi inspirasi, sama ada dengan kelebihan gelaran 90 yang bertukar menjadi sedikit adil, ia tidak dinafikan oleh litar jalan F1 yang berpusat di Phoenix, tuan rumah kepada grand prix di 1991 yang telah turun yang terkenal kerana gagal menarik ramai penonton sebagai festival burung unta yang berlaku di tempat lain di bandar. Namun, terdapat sekurang-kurangnya beberapa variasi dalam susun atur yang lebih lama, serta padang lavender yang indah untuk berlomba, jadi itu tidak semua buruk.

Kesemuanya adalah percuma, satu fakta yang baik yang tidak cukup untuk menampung penambahan baru Gran Turismo Sport - microtransactions. Terdapat beberapa kontroversi berkat komen Polyphony sendiri pada suatu acara tahun lepas bahawa tidak akan ada microtransactions dalam Gran Turismo Sport (saya tidak ada di sana saya sendiri, dan saya malap ingat ia dikatakan bahawa kemas kini percuma akan terus ke titik tertentu dengan itu dibiarkan terbuka untuk cadangan apa yang akan diikuti, walaupun menjadi wartawan baik saya tidak dapat mencari yang direkod di mana-mana).

Walau bagaimanapun, mereka telah berakhir di sana, tanda lain Polyphony beroperasi di gelembung kecilnya sendiri - dan pada masa Forza melepaskan kotak rompakannya dan permainan lain melihat untuk menjauhkan diri dari pembelian tertentu dalam permainan, ia mengatakan segala-galanya tentang bagaimana siri ini terpisah dari dunia luar bahawa ia memilih titik tertentu dalam masa untuk memperkenalkan microtransactions ke Gran Turismo Sport. Ia adalah langkah pekak suara, untuk mengatakan paling tidak.

Adakah mereka yang jahat? Tidak ada unsur rawak, sekurang-kurangnya, dan anda tahu di depan apa yang anda bayar - tetapi hakikat yang anda bayar untuk membuka kunci sesuatu yang sudah anda miliki, terikat dengan pembayaran yang tidak semestinya dari acara Gran Turismo Sport, meninggalkan sesuatu dari rasa yang jahat di dalam mulut. Saya sendiri sangat sedih, sampai ke tahap sehingga saya meletakkan beberapa quid untuk Mazda 787 yang baru diperkenalkan, dan kemudian menghabiskan bahagian terbaik dari minit 20 hanya memetik model - sekeping seni tinggi yang kelihatan seperti premium Spark 1: 43 diecast berbanding dengan Bburagos yang lebih murah yang anda lihat dalam permainan lain. Mungkin saya adalah sebahagian daripada masalah ini, setelah digunakan untuk menangani pelbagai perkara yang tidak masuk akal untuk mendapatkan barang-barang baik di Gran Turismo. Begitu banyak Sukan telah menjadi langkah ke arah yang betul, tetapi dengan pembaharuan baru ini Polyphony membuktikan bahawa tabiat lama mati keras.

Source

Tinggalkan Komen

Laman web ini menggunakan Akismet untuk mengurangkan spam. Ketahui bagaimana data komen anda diproses.