Cara Bypass Skip Ahead kini ditutup Program Insider Windows

Awal musim panas ini, Microsoft membuat keputusan untuk memecah pembina Windows Insider pelbagai cabang. Ini adalah amalan biasa dalam pembangunan perisian apabila satu cawangan dicadangkan untuk keluaran yang akan datang dan cawangan lain akan menyimpang dan meneruskan pembangunan untuk keluaran masa depan. Windows 10 pasukan melakukan ini supaya mereka dapat bersiap sedia untuk kemas kini Pencipta Kejatuhan untuk Windows. Oleh kerana kebanyakan ciri yang akan diperkenalkan dalam Kemaskini Pembuat Pencipta sudah dihantar dalam pratonton membina bulan ke depan. Sebagai pasukan bersiap sedia untuk pembebasan utama yang akan datang selepas Kemas Kini Pembuat Kejatuhan mereka mencipta cawangan sperate. Microsoft memanggilnya "Melangkah ke hadapan untuk melepaskan Windows seterusnya", Ini akan menjadi saluran Microsoft untuk melepaskan yang terbesar dan terkini Windows 10 Pratonton Insider. Sekiranya anda tidak memilih untuk "Melangkah ke depan" untuk menerima kemas kini membina anda mungkin terlambat dan akan mendapati diri anda tidak dapat mendaftar di cawangan ini.

Bagaimana Untuk Betulkan Tidak Dapat Memilih Lompat ke hadapan untuk Siaran Windows seterusnya

Pergi ke Tetapan > Update & Keselamatan > Program Insider Windows pilih "Lepaskan ke pelepasan Windows seterusnya" Jika anda tidak dapat memilih ini, ini bermakna anda telah melepaskan bot untuk mendaftar ke pratonton pelepas utama yang akan datang. Walaupun tingkah laku ini adalah dengan reka bentuk, terdapat jalan sekitar sekatan ini.

Tetapan kandungan Program Windows Insider anda telah dibalikkan. Kami melakukan ini kerana anda memilih Skip Ahead, tetapi Skip Ahead kini ditutup. Anda akan terus menerima kemas kini seperti biasa.

Buka Registry sebagai Pentadbir dan arahkan ke laluan berikut.

ComputerHKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsSelfHostUISelection

Pastikan UIContentType ditetapkan untuk "Langkau" dan UIRing ditetapkan kepada "WIF"

Seterusnya, navigasi ke jalan di bawah dan pastikan "Jenis kandungan"Ditetapkan untuk" Langkau "

KomputerHKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsSelfHostApplicability

Sekarang pergi ke Tetapan sekali lagi, di bawah "Update & Keselamatan"> Windows Update anda sepatutnya dapat melihat terkini Windows 10 Pratonton Insider kini belum selesai untuk dimuat turun dan dipasang.

Itulah cara untuk memperbaiki masalah mana-mana yang lebih tua Windows 10 Pratonton Insider membina tidak dapat menerima yang terkini Windows 10 membina kerana "Skip Ahead" kini ditutup oleh Microsoft.

Source

Tinggalkan Komen

Laman web ini menggunakan Akismet untuk mengurangkan spam. Ketahui bagaimana data komen anda diproses.