Tonton: Kami pergi ke tangan dengan Assassin's Creed: Sumpahan Asal daripada DLC Firaun

Saya menghabiskan beberapa jam minggu ini memainkan pratonton membina Assassin's Creed DLC yang akan datang, laknat dari Firaun - yang, seperti namanya, adalah mengenai kemarahan raja-raja Mesir. Khususnya, yang mati. Dengan beberapa perompak kubur yang tidak bertanggungjawab membantu diri mereka untuk mendapatkan artifak yang kuat, Firaun telah menjadi gelisah dan meletakkan kutukan di rantau baru Thebes.

Kutukan itu muncul dalam bayang-bayang Bayang-bayang Firaun - perwakilan spektrum para bangsawan yang tidak puas hati yang muncul secara rawak dan membunuh semua orang di kawasan berdekatan. Anda - iaitu, Bayek - bertanggungjawab untuk meletakkan perkara yang betul, dan itu kebanyakannya dicapai dengan memukul kata-kata dengan pedang.

Seperti yang dapat anda lihat dari permainan di atas, rantau Thebes benar-benar agak bagus - ia berwarna-warni, bertenaga dan juga pelbagai, kerana ia juga termasuk Lembah Raja-raja yang terkenal di dunia. Bintang sebenar masa saya dengan permainan, bagaimanapun (spoiler kecil di hadapan, di sini) adalah kehidupan akhirat. Tanah di sebalik kematian adalah memperlakukan nyata untuk meneroka, memberikan gambaran yang indah dan surreal tentang apa yang dialami oleh Bayek. Anda dapat melihat sejumlah besar permainan baru dan mengetahui lebih lanjut mengenai DLC dari video, tetapi jujur ​​saya kebanyakan menulis artikel ini untuk melihat jenis Firaun pun yang dapat anda tunjukkan dalam komen di bawah. Saya akan mula - anda tidak boleh mengatakan Firaun daripada itu. Maaf.

Source

Sila tinggalkan balasan anda

Laman web ini menggunakan Akismet untuk mengurangkan spam. Ketahui bagaimana data komen anda diproses.