Panggilan Tugas Besar: WW2 patch nerfs cepat meluncur, mempercepatkan permainan

Uncategorized
WebSetNet

Patch besar yang datang ke Call of Duty: WW2 esok mempercepat permainan multiplayer kompetitif dan nerfs quickscoping.

Quickscoping adalah perbuatan menggunakan senapang penembak curi untuk mengarahkan pemandangan sebelum memulihkan pencetus pada momen pertama yang mungkin untuk apa yang diharapkan satu membunuh membunuh. Orang-orang yang berkemahiran dalam peninjauan cepat boleh menggunakannya untuk kesan buruk, mengubah senapang penembak jitu ke mesin pembunuhan dalam pertumpahan sederhana dan juga jarak dekat.

Quickscoping adalah subjek perdebatan banyak dalam masyarakat Call of Duty, dengan beberapa mengatakan ia harus digosok dari penembak sepenuhnya. Selepas patch esok berjalan secara langsung, anda akan mendapati quickscoping dengan Kar98k dan M1903, dua senapang sniper yang lebih popular dalam Call of Duty: WW2, lebih sukar kerana masa peralihan ADS untuk kedua-dua senjata telah digerakkan.

Di tempat lain, perubahan keseimbangan senjata harus membuat Call of Duty: WW2 merasa lebih cepat. SMG mempunyai masa asas ADS dan ADS dari masa pecut. ADS pecut keluar kali perlawanan ADS dari masa pecut.

Senapang mempunyai masa peralihan asas ADS, tetapi tidak ADS dari masa pecut / ADS meluncurkan masa "dalam usaha untuk mengekalkan perbezaan antara model permainan SMG dan kelas AR".

Dan LMGs telah memancarkan masa asas ADS.

Kesimpulannya adalah masa asas ADS untuk SMG yang lebih cepat daripada senapang, dan senapang lebih cepat daripada LMGs, yang masuk akal. "Dengan kata lain, kini terdapat lebih banyak perbezaan antara gaya permainan kelas," kata Sledgehammer.

Nota-nota patch sepenuhnya adalah pada Call of Duty: Subreddit WW2, dan mereka berhati-hati memeriksa jika anda ke Call of Duty: multiplayer kompetitif WW2, seperti saya. Penerimaan ke tampalan telah cukup positif setakat ini, yang tidak mengejutkan. Call of Duty: WW2 telah menangis untuk lagu senjata untuk beberapa waktu, dan ada perasaan bahawa "but pada tanah" WW2 bertemakan bertema adalah anak laki-laki terlalu lambat untuk kebaikan sendiri.

Source

Tinggalkan Jawapan Teks

Alamat email anda tidak akan disiarkan. Ruangan yang diperlukan ditanda *

Laman web ini menggunakan Akismet untuk mengurangkan spam. Ketahui bagaimana data komen anda diproses.