Smach Z handheld PC dikuasai oleh AMD Ryzen Embedded V1000

HEXUS telah mengikuti saga Mesin Stik PC wap Smach Z dengan minat sejak beberapa tahun kebelakangan ini. Kami mula-mula melaporkan mesin menarik ini pada bulan Ogos 2015 selepas itu beralih dari 'Boy Steam Boy' yang pertama kepada Smach Zero. Pada masa itu ia diiklankan sebagai pembungkusan AMD G-Series SoC 'Steppe Eagle' dengan CPU berasaskan Jaguar dan grafik Radeon yang berasaskan GCN. Projek Kickstarter yang menyokong kemudiannya dibatalkan pada bulan Disember tahun yang sama kerana menjadi lebih cita-cita, sebelum kembali pada bulan Ogos 2016 dengan produk yang dirombak dan Kickstarter pembiayaan pelan sehingga lengannya. (Di antara tempoh yang dipanggil spec pemproses yang ditukar kepada AMD Falcon SoC dengan grafik Radeon ditambah memori grafik 2GB dan ia mendapat penghalusan lain seperti skrin 1080p).

Pasukan Smach baru-baru ini mengemas kini halaman projek Kickstarter dengan proklamasi yang akan 2018 "Tahun Smach". Pemaju akan berada di Embedded World, dari 27th Februari hingga 1st March, di mana spesifikasi akhir pegang tangan akan diumumkan dan versi Alpha mesin akan ditunjukkan di gerai pameran (gerai 1-360, Hall 2).

Walau bagaimanapun, kita tidak perlu menunggu sehingga menemui keluarga pemproses yang Smach Z akan digunakan. Bertepatan dengan berita sebelumnya mengenai pelancaran pemproses AMD EPYC dan Ryzen hari ini, Smach mengesahkan ia akan menggunakan AMD Ryzen Embedded V1000 dalam pegang tangannya. Terdapat empat pemproses sedemikian yang dipasarkan oleh AMD dan ia akan menarik untuk melihat pilihan Smach Team.

Liliputing laporan bahawa pilihan pemproses dari jadual di atas akan menjadi salah satu reka bentuk 12-25W. Tambahan pula, ia akan menawarkan pengaruh grafik yang sama kepada cip rim Ryzen 5 2500U semasa menjadi tenaga yang cukup cekap untuk membuat kebanyakan pek bateri mudah alih. CEO Smach Daniel Fernandez berkata sistem boleh mengendalikan "Gelaran AAA di framerates HD, menyampaikan kuasa dan grafik berkualiti desktop di telapak tangan pemain". Fernandez terus menuntut Smach Z akan "Merevolusikan pengalaman permainan pengguna yang sedang berjalan".

Artikel Asal

Sila tinggalkan balasan anda

Laman web ini menggunakan Akismet untuk mengurangkan spam. Ketahui bagaimana data komen anda diproses.